Trwa wczytywanie produktów
pl

Mój koszyk

Suma

(W tym VAT)

0.00zł Koszyk
Gdy pójdzie coś nie tak

Reklamacje

Gdy coś pujdzie nie tak

Mimo ogromnej dbałości o Pańswa zadowolenie względem realziowanych zelceń, czasami może dojść do perturbacji podczas procesu produkcji lub doręczenia. W przypadku gdy nie są Państwo zadowoleni z produktu finalnego, prosimy o kontakt mailowy ze zgłoszeniem reklamacyjnym na adres reklamacje@naklejki.pl, lub zgłoszenie poprzez formularz bezpośrednio w zakłaldce historia zleceń - konkretne zlecenie na samym dole strony zakładka o nazwie "reklamacja". Konieczne jest opisanie wady, jakiego nakładu dotyczy oraz załączenie zdjęć lub innych materiałów. Prosimy także o zaznaczenie Państwa oczekiwań odnośnie potencjalnej rekompensaty.

Płatności Soffort

Sofortbanking jest szybkim, bezpiecznym i prostym procesem przelewu bezpośredniego monitorowanego przez firmę Sofort GmbH. Międzynarodowy system płatności online, którym płacą miliony Internautów w Europie. Wystarczy, że posiadasz konto bankowości internetowej, abyś mógł bezpiecznie zapłacić online dzięki SOFORT Banking.

Płatności Soffort

Sofortbanking jest szybkim, bezpiecznym i prostym procesem przelewu bezpośredniego monitorowanego przez firmę Sofort GmbH. Międzynarodowy system płatności online, którym płacą miliony Internautów w Europie. Wystarczy, że posiadasz konto bankowości internetowej, abyś mógł bezpiecznie zapłacić online dzięki SOFORT Banking.

Księgowanie

Weryfikacja płatności odbywa się zawsze o 7 oraz 13 bd. jeśli status Państwa zlecenia nie zmienił się mimo wykonane przelewu, najlepiej zamieścić potwierdzenie wygenerowane przez stronę banku z którego został wykonany przelew, bezpośrednio w zleceniu, lub w wiadomości e-mail na adres zamowienie@naklejki.pl

Po prostu najlepsze
naklejki. Serio.

© 2019 naklejki.pl

Piga.pl 43-100 Tychy, ul. Skalna 121 Telefon: (32) 700 37 07 E-mail: piga@piga.pl