Trwa wczytywanie produktów
pl

Mój koszyk

Suma

(W tym VAT)

0.00zł Koszyk
Pytania?

FAQ

Ogólne
Rejestracja i konto
Zamówienia
Dostawa
Płatności
Reklamacje i zwroty
  • Czym się zajmujemy?

    Drukarnia Naklejki.pl oferuje druk naklejek oraz magnesów. Nasze produkty znajdą Państwo na stronie głównej Naklejki.pl. Proponujemy szeroki asortyment naklejek jak i magnesów, wraz z darmowym proofem oraz dostawą.

  • Nie mam projektu, czy mogę zamówić usługę graficzną?

    Niestety nie jest to możliwe. Można natomiast zamówić naklejki, i później dosłać projekt graficzny.

  • Nie jestem grafikiem, nie wiem czy mój projekt jest poprawny.

    W razie wątpliwości co do poprawności projektu sugerujemy podesłanie projektu do wstępnej oceny na adres mailowy kontakt@naklejki,pl, nasi konsultanci pomogą w jego ocenie i doradzą co trzeba poprawić. Plik można podesłać do konsultacji przed złożeniem zamówienia lub już po złożeniu - koniecznie podając numer zlecenia w systemie naklejki.pl.

  • Prowadzę własną agencję reklamową / drukarnię - czy mogę liczyć na rabat?

    Tak, jesteśmy nastawieni na stałą współpracę za pośrednictwem Programu Partnerskiego - po założeniu konta w systemie naklejki,pl prosimy o udokumentowanie swojej działalności, korzystając z aplikacji lub wysyłając maila na adres drukarni. Proponujemy Państwu startowy, 10% rabat na wszystkie produkty z asortymentu naklejki.pl

  • Gdzie mieści się siedziba drukarni piga.pl?

    Adresem korespondencyjnym naklejek.pl jest - Drukarnia piga.pl, ul. Borowa 84, 43-100 Tychy. W dni robocze w godzinach od 7 do 17 funkcjonuje infolinia pod numerami - 32 700 37 07 oraz 881 30 40 30. Możliwy jest także kontakt mailowy na adres piga@piga.pl lub pliki@piga.pl oraz rozmowa on-line za pośrednictwem czatu.

  • Chciałbym porozmawiać o współpracy, do kogo się zgłosić?

    Prosimy o kontakt z działem handlowym pisząc bezpośrednio na adres: m.malina@naklejki.pl. Informacje można także uzyskać pod numerem telefonu do Opiekuna Handlowego - Mateusza: +48 533 786 031

  • Jak mogę się zarejestrować na naklejki.pl?

    W celu rejestracji na naszej witrynie należy w prawym górnym rogu strony kliknąć przycisk: "Moje konto", po tej czynności zostanie rozwinięta lista dostępnych opcji, ponieważ nie posiadamy jeszcze konta, należy wybrać ostatnią pozycje: "Zarejestruj". Następnie trzeba podać swój adres e-mail i wprowadzić hasło składające się z co najmniej 5 znaków, niezbędne będzie również powtórzenie tego samego hasła w niższym polu edycji, oraz akceptacja regulaminu sklepu. W kolejnym kroku konieczne jest wybranie profilu klienta i uzupełnienie danych konta. Finalizacja następuje w momencie kliknięcia: "zarejestruj". Konto w systemie Naklejki.pl nie wymaga potwierdzenia poprzez e-mail. Zamówienia można składać od razu po rejestracji.

  • Czy mogę zmienić swoje hasło?

    Aby zmienić swoje hasło należy kliknąć w zakładkę "Moje konto" znajdujący się w górnej części strony, a następnie z listy dostępnych opcji wybrać "Moje Dane" (widoczna jedynie po zalogowaniu), po tej czynności znajdą się Państwo w Panelu Klienta, edycji klucza dostępu można dokonać po kliknięciu w różową zakładkę "Edycja" znajdującą się pod adresem e-mail, na przeciwko symbolu kłódki. Do zmiany niezbędne będzie podanie obecnego hasła, nowy klucz należy powtórzyć w dwóch następnych wierszach.

  • Chciałbym zmienić adres dostawy oraz rozliczenia

    Edycji swoich danych adresowych oraz rachunkowych dokonujemy również w Panelu Klienta do którego wchodzimy klikając zakładkę "Moje konto" znajdujący się w prawym górnym rogu strony, oraz wybraniu z listy opcji "Moje Dane". Po przejściu do Państwa Panelu, w lewej jego cześć widnieje zakładka "Moje adresy", tutaj można dodawać wiele adresów zamówienia, ustawić domyślne dane do rachunku, oraz domyślny adres dostawy. (Powyższa instrukcja odnosi się do ustawień własnej książki adresowej, w celu korekty danych wysyłki/faktury już istniejących zleceń, prosimy o kontakt na e-mail:zamowienie@naklejki.pl, w tytule wiadomości prosimy o podanie nr. zlecenia).

  • Jak mogę złożyć zamówienie? Od czego zacząć?

    Na stronie głównej znajda Państwo całą gamę naszych produktów standardowych. Prosimy o wybór interesującego produktu a następnie określenie jego parametrów oraz nakładu, kalkulaotr wyświetli cenę automatycznie. Pozostaje dodać produkt do koszyka. Już na etapie wprowadzenia produktu do kosza mogą Państwo załadować plik do druku oraz wpisać ewentualny kod rabatowy.

  • Czy mogę usunąć produkt z koszyka?

    Oczywiście, służy do tego ikonka kosza podpisana "Usuń produkt".

  • Złożyłem zlecenie, gdzie znajdę informcoacje odnoście aktualnego statusu?

    Informacje dotyczące zamówień odnajdą Państwo po kliknięciu w "Moje Konto", a następne po wyborze z zakładki "Moje Zamówienia", wyśeitli się rcała historia obecnie trwających, jak i zakończoncyh zleceń.

  • Czy mogę ponowić wcześniej wykonaną realizacje?

    Na chwilę obecną niestety nasz serwis nie posiada opcji ponowienia już wykonanego zlecenia, należy zatem złożyć takową realizacje jako nową poprzez wybranie identycznego artykułu oraz parametrów.

  • Pomyliłem się przy składaniu zamówienia, czy mogę je anulować?

    Tak, jednak tylko w przypadku zamówień oczekujących na realizację, zamówienia przekazane do druku nie mogą być anulowane. Aby anulować zlecenie prosimy o kontakt mailowy na adres zamowienie@naklejki.pl, jeśli realizacja została już opłacone prosimy również podać nr. konta do dokonania zwrotu, w przypadku płatności online może zostać naliczona opłata manipulacyjna w wysokości 35 zł brutto.

  • Kiedy rozpoczyna się produkcja zamówienia?

    Warunkiem przekazania plików do druku, w danym dniu roboczym, jest wgranie poprawnych plików do zamówienia oraz jego opłacenie lub określenie innego sposobu płatności, do godziny 14. Opóźnienie jednej z czynności może skutkować przesunięciem rozpoczęcia produkcji na kolejny dzień roboczym.

  • Jaki jest koszt nadania?

    Wysyłka kurierska nie powiększa ceny zamówienia, transport na terenie Polski jest wkalkulowany w koszt produkcji.

  • Czy mogę wysłać zamówienie za granicę?

    Owszem, jest to jednak usługa dodatkowo płatna w zależności od miejsca dostarczenia i gabarytów paczki. Prosimy o kontakt w tej sprawie na adres mailowy zapytaj@naklejki.pl lub zamówienie@naklejki.pl w konwersacji proszę podać wszlekie iformacje odnoście parametrów zamówienia (lub jego nr. jeśli zostało złożone poprzez naszą witrynę)oraz adresu doręczenia oraz.

  • Czy mogę podzielić zamówienie na mniejsze paczki i wysłać na różne adresy?

    Tak, usługa konfekcjonowania jest odpłatna. Koszt każdej dodatkowej paczki to 18 zł brutto. Prosimy o kontakt mailowy na adres zapytaj@naklejki.pl lub zamówienie@naklejki.pl z podaniem informacji odności ilości oraz adresów dostawy.

  • Nie mogę czekać do poniedziałku, czy mogę otrzymać przesyłkę wczesniej?

    Jeżeli tylko firma kurierska podejmie się dostarczenia paczki pod wskazany adres to nie ma problemu, koszt takiej usługi to 43,05 zł brutto (35 zł netto). W celu przyjęcia takiej dyspozycji oczekujemy na wiadomość pod adresami zapytaj@naklejki.pl lub zamówienie@naklejki.pl

  • Chciałbym odebrać paczkę osobiście i zapłacić gotówką, czy jest taka możliwość?

    Oczywiście, wystarczy zaznaczyć odpowiedni sosób odbioru przy skłaldaniu zamóienia. Paczki można odbierać w oddziale BOK Tychy na ulicy ulicy Przemysłowej 68 w Tychach, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 do 17. Paczki są do odbioru w dniu kolejnym po zakończeniu produkcji w godzinach wczesnego popołudnia. Prosimy czekać na informację mailową o zakończeniu produkcji, serdecznie zapraszamy.

  • Czy mogę nadać paczkę z moim adresem jako nadawcy tzw. no name?

    Tak, oferujemy bezpłatną usługę dostarczenia paczki w imieniu klienta, anonimową. Jest to usługa bezpłatna - prosimy o zaznaczenie takiej opcji podczas składania zamówienia.

  • Z jakimi firmami współpracuje?

    Paczki dostarczamy za pośrenictwem przewoźników GLS, DPD, oraz FedEx. Może się jednak zdarzyć, że w wyjątkowej sytuacji paczkę dostarczy inna firma kurierska, np. DHL lub Pocztą Polską

  • W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

    Płatność elektroniczna platnosci.pl lub płatność kartą kredytową

    Te formy płatności dostępne są dla wszystkich zamówień złożonych w naszej drukarni. Płatności należy dokonać przed oddaniem plików do weryfikacji. Do wyboru klientów jest 36 bramek bankowych oraz płatność kartą kredytową. Jeśli Państwa bank nie jest widoczny na liście, proszę wybrać ikonkę PRZELEW BANKOWY. Czas księgowania od minuty do kilku godzin. Bezpieczeństwo transakcji: Wymiana informacji pomiędzy sklepem/serwisem oraz bramkami jest szyfrowana w oparciu o technologię SSL.

     

    Płatność Sofort

    Sofortbanking jest szybkim, bezpiecznym i prostym procesem przelewu bezpośredniego monitorowanego przez firmę Sofort GmbH. Międzynarodowy system płatności online, którym płacą miliony Internautów w Europie. Wystarczy, że posiadasz konto bankowości internetowej, abyś mógł bezpiecznie zapłacić online dzięki SOFORT Banking.

Przelew bezpośredni - płatność przelewem na podstawie faktury proforma

W panelu klienta, w szczegółach zamówienia istnieje możliwość pobrania faktury proforma. Po uregulowaniu należności można przesłać potwierdzenie na adres zamowienie@naklejki.pl celem szybszego odnotowania płatności, inaczej zlecenie zmieni status dopiero po zaksięgowaniu wpłaty. Prosimy również o dopisanie numeru zlecenia w tytule przelewu.

 

  • Nie otrzymałem faktury końcowej, czy dokument znajduje się w przesyłce?

    Faktury końcowe dosyłamy zawsze drogą elektroniczną w momencie zakończenia produkcji. Można ją również pobrać na naszym portalu w panelu klienta, klikając "Pobierz fakturę". Jeśli potrzebujesz faktury wcześniej lub życzysz sobie fakturę w formie papierowej- skontaktuj się z nami.

  • Moje zamówienie nie zostało wydrukowane prawidłowo, co mam zrobić?

    Mimo ogromnej dbałości o Pańswa zadowolenie względem realziowanych zelceń, czasami może dojść do perturbacji podczas procesu produkcji lub doręczenia. W przypadku gdy nie są Państwo zadowoleni z produktu finalnego, prosimy o kontakt mailowy ze zgłoszeniem reklamacyjnym na adres reklamacje@naklejki.pl, lub zgłoszenie poprzez formularz bezpośrednio w zakłaldce historia zleceń - konkretne zlecenie na samym dole strony zakładka o nazwie "reklamacja". Konieczne jest opisanie wady, jakiego nakładu dotyczy oraz załączenie zdjęć lub innych materiałów. Prosimy także o zaznaczenie Państwa oczekiwań odnośnie potencjalnej rekompensaty.

  • Ile czasu potrwa rozpatrzenie reklamacji?

    Regulaminowy czas oczekiwania na odpowiedź w sprawie reklamacji wynosi 7 dni roboczych. Dołożymy jednak wszelkich starań aby udzielić Państwu odpowiedzi i przedstawienie rozwiązania w jak najszybszym możliwym okresie czasu.

Po prostu najlepsze
naklejki. Serio.

© 2019 naklejki.pl

Piga.pl 43-100 Tychy, ul. Skalna 121 Telefon: (32) 700 37 07 E-mail: piga@piga.pl